Produkt dodany do koszyka.

Ilość
Razem

Masz 0 produktów w koszyku. Masz jeden produkt w koszyku.

Produkty razem
Wysyłka To be determined
Łącznie
Kontynuuj zakupy Realizuj

§1. REKLAMACJA

  1. Kupujący, niebędący konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) obowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń Produktów, należy sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
  2. W przypadku konsumentów, Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.
  3. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w przeciągu dwóch dni, od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową.
  4. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego.
  5. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
  6. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
  7. Reklamacje z dopiskiem „Reklamacja” należy kierować na adres:
    GREEN TAB Adam Marczak, 
    ul. Słowackiego 2, 80-257 Gdańsk
  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację, o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną. Powyższe dotyczy wyłączenie konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
  3. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
  4. Reklamacje z tytułu niewykonania bądź niewłaściwego wykonania obsługi płatności elektronicznych, należy kierować do Operatora płatności DotPay, bezpośrednio na adres e-mail, korzystając z formularza kontaktowego lub telefonicznie – zgodnie z regulaminem świadczenia usług w zakresie płatności elektronicznych Operatora płatności DotPay.
  5. W przypadku wyboru formy wysyłki z płatnością „za pobraniem”, Kupujący zobowiązany jest odebrać przesyłkę, rezygnacją z odbioru bez uprzedzenia Sprzedawcy przed jej nadaniem, będzie niezgodne z regulaminem, a także nie wywiązaniem się z zawartej umowy sprzedaży. Kupujący zostanie wezwany do odpowiedzialności i pokrycia kosztów, na które narażony pozostał Sprzedawca. Kupujący ma prawo nie przyjąć przesyłki pobraniowej, jedynie wówczas, gdy należność jest niezgodna z umową sprzedaży. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:  66 298 66 66.
  6. W  przypadku wysyłki „za pobraniem”  po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  7. Z uwagi na fakt, iż oferowane przez nas produkty to w znacznej cześci świece w szkle, perfumy do wnętrz w szklanych flakonach, ceramiczne i   szklane kominki zapachowe - podczas wysyłki, przy nieprawidłowym obejściu się z paczką przez firmę kurierską, może dojść do uszkodzenia produktu.   Przesyłkę NALEŻY otworzyć w obecności kuriera, następnie sprawdzić czy produkt nie uległ uszkodzeniu. W przypadku uszkodzeń/potłuczenia należy NIEZWŁOCZNIE sporządzić protokół - jest to PODSTAWĄ przyjęcia reklamacji. Zaznaczamy, iż w przypadku nie sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, reklamacje związane z uszkodzeniem produktu nie będą uwzględniane. Prosimy o poważne podejście do współpracy.

§2. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni, od dnia otrzymania Produktu. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy.
  2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:
  3. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
  4. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
  5. umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  6. umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  7. umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,
  8. szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  9. umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  10. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. 
  11. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.
  12. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
  13. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  14. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  15. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  16. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  17. Zwroty Produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.
  18. W przypadku wyboru formy wysyłki z płatnością „za pobraniem”, Kupujący zobowiązany jest odebrać przesyłkę, rezygnacją z odbioru bez uprzedzenia Sprzedawcy przed jej nadaniem, będzie niezgodne z regulaminem, a także nie wywiązaniem się z zawartej umowy sprzedaży. Kupujący zostanie wezwany do odpowiedzialności i pokrycia kosztów, na które narażony pozostał Sprzedawca. Kupujący ma prawo nie przyjąć przesyłki pobraniowej, jedynie wówczas, gdy należność jest niezgodna z umową sprzedaży lub gdy po otwarciu (wyłącznie w obecności kuriera), dany produkt uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową